piątek, 5 lipca 2013

Stosik lipcowy

To mój pierwszy stosik na tym blogu.Obiecałam poprawe więc pomyślałam że stosy moga być dobrym urozmaiceniem ;)




Od góry to :
1.,,O krok za daleko" Abbi Glines - dostałam od wydawnictwa ,,Pascal" , niedługo recenzja
2.,,Sekretny język kwiatów" Vanessy Diffenbugh
3.,,Look" Sophi Bennett" 
4.,,Wybrałam ciebie" Amandy Hocking
5.,,Drozdy.Posłaniec śmierci" - Chucka Wendiga - druga część Drozdów
6.,,Drozdy.Dotyk przeznaczenia" - również  Chucka Wendiga - pierwsza częśc Drozdów , recenzja też niebawem
7.,,Ciepłe ciała" Isaaca Mariona
8.,,Przysięga" Kimberly Derting
9.,,Z ciemnością jej do twarzy" Kelly Keaton
10.,,Miłość , flirt i inne zdarzenia losowe" Jenifer Echols

W najblizszym miesiącu zamierzam je wszystkie przeczytać i zrecenzować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz