niedziela, 23 września 2012

Nie odchodź Julio

Właśnie zamówiłam sobie książkę pod tytułem : ,,Nie odchodź Julio '' :



























,,Julia to urocza, inteligentna, ambitna nastolatka z pasją do nauki i o nietypowych zainteresowaniach, żyjąca jednak w cieniu pięknej siostry i grona jej znajomych – lokalnej śmietanki towarzyskiej. W jej życiu nieomal jednocześnie pojawia się miłość i nieuleczalna choroba. Mimo uciążliwości terapii, dziewczyna rozkwita, zdobywając serce Wiktora. Czy wzajemne uczucie zwalczy ból, strach i zwątpienie? Czy wystarczy do pokonania choroby? Czy każdy z nas może pomóc losowi w dopisaniu happy endu?...

Wzruszająca historia o miłości wartej najwyższego poświęcenia, o niezasłużonym cierpieniu i młodym życiu, które trzeba ratować za wszelką cenę...''

Myślę że będzie to bardzo wzruszająca opowieść o miłości.Może się wydawać że będzie taka jak wszystkie ale ja nie mogę się doczekać aż sięgnę po tą książkę.Pewien cytat mnie poruszył :
Ta dziewczyna, która na co dzień sprawiała wrażenie porcelanowej figurki, tu, na szpitalnym łóżku w jasnobłękitnym dresie, z oczyma napełniającymi sie łzami zażenowania, z tymi wszystkimi igelitowymi rurkami, cewnikami, plastrami i sztuczną nerką podtrzymującą ją przy życiu - poruszyła w jego duszy jakąś uśpioną dotąd strunę czułości. Nagle pojął, że Julia już od pierwszego spotkania znalazła w jego sercu specjalne miejsce i pozostanie w nim na zawsze.”
Tak samo można myśleć że jak napisała to polska autorka to książka będzie nudna i słaba.Jednak mnie ciągnie do tej książki.Jestem ciekawa w jaki sposób będzie napisana.Czy będzie dużo opisów i tak dalej.Jednak myślę że się na niej nie zawiodę.
Polecam
P.S. Jak już skończę na pewno podzielę się opinią ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz