wtorek, 18 września 2012

Refleksja

Chciałam napisać na moim blogu o moich przemyśleniach w związku z książką ,,Moc przeznaczenia"





























Czekałam na nią przez rok.Gdy przesunęli premierę tej książki o miesiąc myślałam że nie wyrobię.Jednak gdy przyszedł dzień premiery książki nie czuje musu kupienia jej.Mogę ją przeczytać ale jak tego nie zrobię nie będę wzruszona.Właśnie taki wpływ mają na mnie tak oddalone premiery w czasie.Też nie pamiętam dokładnie co było w poprzedniej części pt.,,Złudzenie''. Wiem że mi się podobała ale z kolei  na tamtą musiałam tyle samo czekać.Moim zdaniem tak odległe w czasie premiery nie są korzystne d;a książek ponieważ już zapomina się jak ciekawe i wciągające były poprzednie części.To działa od razu na niekorzyść książki ; (

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz